"Tianshi Group"
ƒанный сайт создан в поддержку тем, кто хочет получить здоровье, обеспечить себ¤ достойным заработком и сочетать первое со вторым 

Home


Ћечение


ѕродукци¤


–абота


»нформаци¤

‘инансы


 
ѕроект закона ”краины

"ѕро компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу"
¬носитьс¤ народними депутатами ”крањни √абером ћ.ќ. та √уцолом ћ.¬.

÷ей «акон визначаЇ правове регулюванн¤ в≥дносин, пов`¤заних ≥з створенн¤м, д≥¤льн≥стю, реорган≥зац≥Їю ≥ л≥кв≥дац≥Їю компан≥й пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу (резидент≥в та не ризедент≥в ”крањни), а також компан≥й, що використовують принципи пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу.

÷им «аконом обумовлюютьс¤ правов≥ засади ≥ гарант≥њ дистриб`ютор≥в (менеджер≥в, агент≥в, консультант≥в тощо) цих компан≥й, незалежно в≥д назви (асоц≥ац≥¤, клуб, об`Їднанн¤, товариство, фонд тощо) та форм власност≥.

–ќ«ƒ≤Ћ I. «ј√јЋ№Ќ≤ ѕќЋќ∆≈ЌЌя

—татт¤ 1. ќсновн≥ пон¤тт¤

Ѕагатор≥вневий маркетинг Ч багатоступенева система заохоченн¤ ф≥зичних ос≥б, ¤к≥ доставл¤ють товари чи послуги в≥д виробника до споживача.

 омпан≥¤ с≥тьового маркетингу Ч компан≥¤, в ¤к≥й дистриб`ютору (менеджеру, агенту, консультанту) окр≥м винагороди за продан≥ ним товари чи послуги, виплачуютьс¤ в≥дсотки з продажу товар≥в тими ф≥зичними особами, ¤ких в≥н особисто залучив до сп≥вроб≥тництва ≥ ¤к≥ стали в свою чергу дистриб`юторами компан≥њ.

 омпан≥¤ багатор≥вневого маркетингу Ч компан≥¤, в ¤к≥й дистриб`ютору (менеджеру, агенту, консультанту), окр≥м винагороди за продану ним продукц≥ю чи послугу, виплачуютьс¤ певна сума з продажу дек≥лькох р≥вней ("покол≥нь") дистриб`ютор≥в, а не т≥льки з продаж тих, кого в≥н особисто залучив та навчив працювати.

ƒистриб`ютор (менеджер, агент, консультант) Ч ф≥зична особа, ¤ка не Ї штатним сп≥вроб≥тником компан≥њ, залучаЇ до сп≥вроб≥тництва ≥нших ф≥зичних ос≥б, навчаЇ њх, допомагаЇ њм в свою чергу залучати до сп≥вроб≥тництва ≥нших ф≥зичних ос≥б та одержуЇ в≥д компан≥њ винагороду за проданий ним товар чи послугу, а також додатков≥ кошти за продан≥ товари чи послуги залученими ним ф≥зичними особами.

 л≥Їнт Ч ф≥зична особа, ¤ка використовуЇ товари чи послуги компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу.

Ќезалежний дистриб`ютор (менеджер, агент, консультант) реЇструЇтьс¤ в органах м≥сцевоњ влади ¤к дистриб`ютор (приватний п≥дприЇмець).

 омпан≥¤ пр¤мих продаж Ч компан≥¤, ¤ка використовуЇ дл¤ просуванн¤ своњх товар≥в та послуг працю незалежних дистриб`ютор≥в, в≥дпускаючи њм товари чи послуги за оптовими ц≥нами. ¬инагорода дистриб`ютора Ч це р≥зниц¤ м≥ж оптовою ц≥ною та ц≥ною реал≥зац≥њ товару чи послуги.

‘≥нансов≥ системи п≥рам≥дального плану (ф≥нансов≥ п≥рам≥ди) Ч компан≥њ, ¤к≥ використовують дл¤ побудови своЇњ структури принципи багатор≥вневого маркетингу, але не зд≥йснюють рух товар≥в чи послуг в≥д виробника до споживача.

—татт¤ 2. ¬≥дносини, що регулюютьс¤ цим «аконом

÷ей «акон встановлюЇ:

Ч пор¤док створенн¤, реЇстрац≥¤, д≥¤льн≥сть ≥ л≥кв≥дац≥¤ компан≥й пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу;

Ч правов≥дносини суб`Їкт≥в права власност≥ щодо волод≥нн¤, користуванн¤ та розпор¤дженн¤ майном у компан≥¤х пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу;

Ч пор¤док створенн¤, експлуатац≥њ, прирощенн¤, в≥дчуженн¤ ≥ передач≥ прав на майно у компан≥¤х пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу;

Ч права та обов`¤зки компан≥й пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу;

Ч принципи д≥¤льност≥ компан≥й пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу;

Ч права та обов`¤зки дистриб`ютор≥в компан≥й пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу;

Ч права та обов`¤зки кл≥Їнт≥в компан≥й пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу;

Ч пор¤док реЇстрац≥њ дистриб`ютор≥в компан≥й пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу;

Ч пор¤док залученн¤, орган≥зац≥њ прац≥ та зв≥льненн¤ дистриб`ютора компан≥й, ¤к≥ використовують принципи пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу;

Ч правов≥дносини, що виникають м≥ж компан≥Їю, ¤ка використовуЇ принципи пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу та прац≥вником ц≥Їњ компан≥њ.

—татт¤ 3. «аконодавство про компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу

ƒ≥¤льн≥сть компан≥й пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу та пов`¤зан≥ з ними правов≥дносини регулюютьс¤ цим «аконом та ≥ншими законодавчими актами ”крањни.

ѕравов≥ засади та гарант≥њ дистриб`ютора компан≥й, ¤к≥ використовують принципи пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу, що не передбачен≥ чинним «аконодавством, регулюютьс¤ цим «аконом,  одексом «акон≥в про працю ”крањни, «аконами ”крањни "ѕро зайн¤т≥сть населенн¤" ≥ "ѕро оплату прац≥".

—пециф≥чн≥ вимоги д≥¤льност≥ компан≥й пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу, а також специф≥чн≥ умови орган≥зац≥њ прац≥ дистриб`ютора компан≥й, ¤к≥ використовують принципи пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу регулюютьс¤ цим «аконом.

якщо м≥жнародними договорами ”крањни або м≥жнародними угодами, ратиф≥кованими ¬ерховною –адою ”крањни, встановлен≥ ≥нш≥ правила, н≥ж т≥, що м≥стить цей «акон, то застосовуютьс¤ правила м≥жнародного договору або м≥жнародних угод.

 —татт¤ 4. —фера д≥њ «акону

ƒ≥¤ цього «акону розповсюджуЇтьс¤ на в≥дносини, що виникають у процес≥ створенн¤, д≥¤льност≥, реорган≥зац≥њ ≥ л≥кв≥дац≥њ компан≥й пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу (резидент≥в та нерезидент≥в ”крањни) незалежно в≥д назви (асоц≥ац≥¤, клуб, об`Їднанн¤, товариство, фонд тощо) та форм власност≥, основною метою д≥¤льност≥ ¤ких Ї отриманн¤ прибутку, наданн¤ послуг переважно кл≥Їнтам цих компан≥й, а також на в≥дносини, що виникають м≥ж дистриб`юторами та цими компан≥¤ми.

—татт¤ 5. ѕринципи д≥¤льност≥ компан≥й пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу

 омпан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу визнаютьс¤ ¤к так≥ за умов, ¤кщо:

1) ≥снуЇ принцип залученн¤ до сп≥вроб≥тництва незалежних дистриб`ютор≥в (ф≥зичних ос≥б), ¤к≥ не ¤вл¤ютьс¤ сп≥вроб≥тниками компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу;

2) ≥снуЇ у будь-¤к≥й форм≥ розпод≥л прибутку серед дистриб`ютор≥в (менеджер≥в, агент≥в, консультант≥в) компан≥й, а також виплати див≥дент≥в засновникам (власникам) компан≥й;

 оментар-2 до ст. 5. «г≥дно ст. 430-434 ÷  ”крањни, «акон≥в ”крањни "ѕро господарськ≥ товариства", "ѕро п≥дприЇмства в ”крањн≥", "ѕро ц≥нн≥ папери ≥ фондову б≥ржу" та ≥нших законодавчих ≥ п≥дзаконних акт≥в розпод≥л прибутку серед ф≥зичних ос≥б - учасник≥в (засновник≥в, акц≥онер≥в, паЇвик≥в) мережевих компан≥й ≥ компан≥й пр¤мих продаж зг≥дно установчих угод, учасник≥в угод про сп≥льну д≥¤льн≥сть з такими компан≥¤ми, договор≥в в≥дчдженн¤ корпоративних прав (пањв, акц≥й) мережевих компан≥й ≥ компан≥й пр¤мих продаж, дистриб`ютор≥в (менеджер≥в, агент≥в, консультант≥в) компан≥й, а також виплата њм див≥дент≥в вже урегульован≥ чинним законодавством ≥ не потребують подальшого тлумаченн¤ у цьому законопроект≥.

3) д≥Ї принцип створенн¤ одно- чи багатор≥вневоњ мереж≥ шл¤хом залученн¤ нових дистриб`ютор≥в (менеджер≥в, агент≥в, консультант≥в) завд¤ки матер≥альному заохоченню;

4) основною метою д≥¤льност≥ Ї отриманн¤ прибутку, а також наданн¤ послуг переважно партнерам та кл≥Їнтам цих компан≥й;

5) зароб≥тна плата сп≥вроб≥тник≥в компан≥й залежить в≥д економ≥чних результат≥в д≥¤льност≥ компан≥й;

6) учасники (власники) компан≥й можуть бути њњ адм≥н≥стративними кер≥вниками.

–ќ«ƒ≤Ћ II. ѕ–ј¬ј “ј ќЅќ¬`я« » ƒ»—“–»Ѕ`ё“ќ–ј “ј  ќћѕјЌ≤ѓ

—татт¤ 6. ѕрава компан≥й пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу

 омпан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу мають право:

Ч в≥дкривати у встановленому законом пор¤дку банк≥вськ≥ рахунки;

Ч купувати чи набувати ≥ншим способом майно;

Ч волод≥ти, управл¤ти, розпор¤джатис¤ у встановленому законом та статутом компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу майном компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу;

Ч укладати угоди;

Ч надавати платн≥ послуги;

Ч виконувати догов≥рн≥ роботи ≥ встановлювати ц≥ни на них;

Ч створювати своњ представництва (ф≥л≥њ);

Ч використовувати кошти та ≥нш≥ ресурси дл¤ виконанн¤ завдань, передбачених статутом компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу;

Ч оголошувати конкурси дл¤ виконанн¤ завдань;

Ч встановлювати м≥жнародн≥ зв`¤зки;

Ч вступати в об`Їднанн¤, асоц≥ац≥њ компан≥й пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу, в тому числ≥ ≥ м≥жнародн≥, брати участь у њх д≥¤льност≥;

Ч укладати трудов≥ договори з дистриб`юторами;

Ч залучати нових дистриб`ютор≥в;

Ч надавати допомогу дистриб`ютору, що не маЇ досв≥ду роботи;

Ч проводити сп≥вбес≥ди або конкурсн≥ в≥дбори;

 омпан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу користуютьс¤ ≥ншими правами, передбаченими чинним законодавством ”крањни.

—татт¤ 7. ќбов`¤зки компан≥й пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу

 омпан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу зобов`¤зан≥:

Ч дотримуватис¤ вимог  онституц≥њ ”крањни та законодавства ”крањни;

Ч вести бухгалтерський обл≥к;

Ч надавати передбачену законодавством ф≥нансово-бухгалтерську та статистичну ≥нформац≥ю державним органам;

Ч використовувати працю т≥льки тих дистриб`ютор≥в, що працюють за трудовою угодою (контрактом, договором);

Ч забезпечувати своњх дистриб`ютор≥в необх≥дною ф≥нансовою та статистичною документац≥Їю;

Ч оформл¤ти квитанц≥ю (дов≥дку) при сплат≥ замовленного кл≥Їнтом товару чи послуги;

Ч сплачувати встановлен≥ цим «аконом та чинним законодавством податки, пенс≥йн≥ та страхов≥ внески ≥ збори з сум особистих винагород (ком≥с≥йних) дистриб`ютор≥в компан≥й;

Ч проводити за св≥й рахунок профес≥йне навчанн¤ залучених до сп≥вроб≥тництва дистриб`ютор≥в;

Ч на прот¤з≥ двох м≥с¤ц≥в з моменту реЇстрац≥њ не приймати в≥д дистриб`ютор≥в (менеджер≥в, агент≥в, консультант≥в) компан≥њ будь-¤к≥ грошов≥ внески, проплати за майбутню продукц≥ю, товари чи послуги, вступн≥, членськ≥ та ≥нш≥ внески.

—татт¤ 8. ѕрава та обов`¤зки дистриб`ютора

ƒистриб`ютор компан≥й, ¤к≥ використовують принципи пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу маЇ право:

Ч на безкоштовне отриманн¤ ф≥нансовоњ та статистичноњ документац≥њ;

Ч на оплату прац≥ за виконану роботу;

Ч на соц≥альний захист у сфер≥ зайн¤тост≥;

Ч утворювати профес≥йн≥ сп≥лки;

Ч укладати трудовий догов≥р;

Ч працювати в дек≥лькох ≥нших компан≥х;

Ч укладати з органами державного страхуванн¤ догов≥р на випадок втрати роботи.

ƒистриб`ютор компан≥й, ¤к≥ використовують принципи пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу зобов`¤заний:

Ч п≥сл¤ двостороннього п≥дписанн¤ угоди (контракту, договору) зареЇструватис¤ в органах влади ¤к дистриб`ютор;

Ч дотримуватис¤ трудовоњ дисципл≥ни та етики;

Ч дбайливо ставитис¤ до майна власника (роботодавц¤), з ¤ким укладено трудовий догов≥р (угода, контракт);

Ч працювати чесно та сумл≥нно;

Ч своЇчасно ≥ точно виконувати розпор¤дженн¤ власника або адм≥н≥страц≥њ компан≥њ;

Ч при продажу товару чи послуги надавати кл≥Їнту дов≥дку (квитанц≥ю).

—татт¤ 9. ѕрава та обов`¤зки кл≥Їнта

 л≥Їнт компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу маЇ право:

Ч отримувати безкоштовну консультац≥ю щодо товар≥в чи послуг;

Ч на ¤к≥сне обслуговуванн¤;

Ч вимагати у дистриб`ютора або компан≥њ у випадку продажу товару чи послуги ф≥нансовий документ (квитанц≥ю, дов≥дку про сплату);

Ч на законний захист прав споживача.

 л≥Їнт компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу зобов`¤заний при оформленн≥ ф≥нансового документу (квитанц≥њ, дов≥дки) сплатити необх≥дну суму грошей за придбаний товар чи послугу.

ќдним з вид≥в кл≥Їнта Ї кл≥Їнт "з≥ знижкою".  л≥Їнт "з≥ знижкою" Ч це ф≥зична особа, що заключила контракт з компан≥Їю ≥ маЇ право на придбанн¤ товару чи послуги з≥ знижкою, встановленною компан≥Їю, та використовуЇ товар чи послуги дл¤ задоволенн¤ власних потреб.

 л≥Їнт "з≥ знижкою" не маЇ права:

1) на статус дистриб`ютора (приватного п≥дприЇмц¤);

2) залучати до д≥¤льност≥ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу ≥нших ф≥зичних ос≥б;

3) рекламувати товар чи послугу компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу.

–ќ«ƒ≤Ћ III. ”“¬ќ–≈ЌЌя  ќћѕјЌ≤… ѕ–яћ»’ ѕ–ќƒј∆, —≤“№ќ¬ќ√ќ “ј Ѕј√ј“ќ–≤¬Ќ≈¬ќ√ќ ћј– ≈“»Ќ√”

—татт¤ 10. «асновники компан≥й пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу

«асновниками компан≥й пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу можуть бути громад¤ни ”крањни, громад¤ни ≥нших крањн, необмежен≥ законом у правоздатност≥ або д≥Їздатност≥, юридичн≥ особи, зареЇстрован≥ ¤к в ”крањн≥, так ≥ в ≥нших крањнах, м≥жнародн≥ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу, що уклали угоду про створенн¤ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу, або ф≥зична чи юридична особа, ¤к≥ за¤вили про це у встановленому законом пор¤дку.

 ≥льк≥сть засновник≥в компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу не обмежуЇтьс¤.

ќргани державноњ влади ≥ управл≥нн¤, органи м≥сцевого самовр¤дуванн¤ не можуть виступати засновниками компан≥й пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу.

ќргани державноњ влади ≥ управл≥нн¤, органи м≥сцевого самовр¤дуванн¤ не можуть передавати належне њм майно компан≥¤м пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу на п≥дстав≥ сп≥льноњ вигоди.

ёридичною п≥дставою дл¤ створенн¤ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу Ї угода, укладена ф≥зичними чи юридичними особами в≥дпов≥дно до цього «акону.

—татт¤ 11. ”года (акт) про створенн¤ компан≥й пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу

¬ угод≥ (акт≥) про створенн¤ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу необх≥дно вказати:

Ч засновник≥в (призв≥ще, ≥м¤, по батьков≥ ф≥зичноњ особи, м≥сце проживанн¤, назва юридичноњ особи та њњ м≥сцезнаходженн¤);

Ч назву компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу;

Ч мету ≥ сферу д≥¤льност≥ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу;

Ч перел≥к передбачених товар≥в та послуг;

Ч обов`¤зки ≥ права засновник≥в;

Ч пор¤док та розм≥ри компенсац≥њ витрат в ход≥ заснуванн¤;

Ч розм≥р уставного фонду;

Ч пор¤док вир≥шенн¤ сп≥рних питань м≥ж засновниками;

Ч засновник≥в, ¤к≥ можуть виконувати представницьк≥ функц≥њ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу.

”году про створенн¤ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу п≥дписують вс≥ засновники чи њх дов≥рен≥ особи.

якщо засновником компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу Ї одна особа, то зам≥сть угоди складаЇтьс¤ акт, ¤кий повинен в≥дпов≥дати вимогам угоди.

якщо хоча б один ≥з засновник≥в Ї ф≥зичною особою, то њњ п≥дпис зав≥р¤Їтьс¤ нотар≥ально, а п≥дпис представника (кер≥вника чи дов≥реноњ особи) юридичноњ особи зав≥р¤Їтьс¤ печаткою ц≥Їњ юридичноњ особи. ѕ≥дпис ≥ноземноњ юридичноњ особи, у ¤коњ в≥дсутн¤ печатка, зав≥р¤Їтьс¤ нотар≥ально.

ѕ≥сл¤ п≥дписанн¤ угоди про створенн¤ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу засновники приймають статут компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу.

¬ угод≥ визначаютьс¤ особи, ¤к≥ мають право укладати ≥нш≥ угоди в≥д ≥мен≥ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу. “ак≥ угоди стають обов`¤зковими дл¤ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу п≥сл¤ њх затвердженн¤ загальними зборами. «а зобов`¤занн¤ми, передбаченими цими угодами, учасники (власники) несуть сол≥дарну в≥дпов≥дальн≥сть.

—татт¤ 12. ”часники (власники) компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу

”часником (власником) компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу Ї ф≥зична чи юридична особа, ¤ка в≥дпов≥дно до пор¤дку, встановленого цим «аконом ≥ статутом компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу, волод≥Ї частиною кап≥талу ц≥Їњ компан≥њ.

«асновник компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу з дн¤ внесенн¤ внеску стаЇ учасником компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу, або њњ власником, ¤кщо внески зроблен≥ одн≥Їю особою.

—татт¤ 13. ѕрава учасник≥в (власник≥в) компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу

”часники (власники) компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу мають наступн≥ немайнов≥ права:

Ч брати участь у робот≥ загальних збор≥в учасник≥в (власник≥в) компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу з правом вир≥шального голосу;

Ч отримувати ≥нформац≥ю про д≥¤льн≥сть компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу;

Ч оскаржити у судовому пор¤дку р≥шенн¤ колег≥ального органу управл≥нн¤, ¤кщо такий сформовано, р≥шенн¤ адм≥н≥страц≥њ, ¤кщо вони суперечать законам ≥ ≥ншим правовим актам;

Ч ≥нш≥, вказан≥ в статут≥ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу, немайнов≥ права.

”часники (власники) компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу мають наступн≥ майнов≥ права:

Ч отримувати свою частку майна компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу у випадку њњ л≥кв≥дац≥њ у встановленому законом пор¤дку;

Ч залишати ¤к благочинний акт, продавати або передавати свою частку майна ≥ншим особам у пор¤дку, встановленому статутом компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу.

—татт¤ 14. —татут компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу

—татут Ї правовим документом, на п≥дстав≥ ¤кого компан≥¤ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу веде свою д≥¤льн≥сть.

ѕоложенн¤ статуту компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу не повинн≥ суперечити чинному законодавству ”крањни.

” статут≥ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу обов`¤зково вказуЇтьс¤:

Ч назва орган≥зац≥њ;

Ч м≥сцезнаходженн¤ (юридична адреса) компан≥њ;

Ч предмет, ц≥л≥ ≥ сфера д≥¤льност≥ компан≥њ;

Ч права та обов`¤зки учасник≥в, пор¤док набутт¤ ≥ втрати прав учасника;

Ч пор¤док утворенн¤ майна;

Ч пор¤док передач≥ ≥ншим особам кап≥талу чи його частини, ¤кий належить учаснику (власнику);

Ч компетенц≥¤ збор≥в засновник≥в, пор¤док њх скликанн¤, пор¤док прийн¤тт¤ р≥шень;

Ч пор¤док створенн¤ ≥ розпуску колег≥альних орган≥в управл≥нн¤, њх компетенц≥¤, функц≥њ ≥ в≥дпов≥дальн≥сть;

Ч пор¤док призначенн¤ адм≥н≥стративного кер≥вника та його компетенц≥¤;

Ч права та обов`¤зки дистриб`ютор≥в (агент≥в, менеджер≥в, консультант≥в тощо);

Ч пор¤док розпод≥лу майна компан≥њ;

Ч джерела кошт≥в та пор¤док њх використанн¤;

Ч пор¤док контролю ф≥нансовоњ д≥¤льност≥;

Ч пор¤док внесенн¤ зм≥н ≥ доповнень до статуту;

Ч пор¤док створенн¤ ≥ л≥кв≥дац≥њ ф≥л≥й;

Ч пор¤док реорган≥зац≥њ ≥ л≥кв≥дац≥њ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу;

Ч терм≥ни д≥¤льност≥ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу;

Ч органи управл≥нн¤;

Ч контролююч≥ органи.

” статут≥ можуть бути передбачен≥ й ≥нш≥ правила, пов`¤зан≥ з особливост¤ми (специф≥кою) д≥¤льност≥ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу, ¤к≥ не суперечать чинному законодавству ”крањни.

—татут компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу повинен бути п≥дписаний ус≥ма засновниками або њх дов≥ренними особами, а п≥дписи зав≥рен≥: ф≥зичних ос≥б та ≥ноземних юридичних ос≥б, ¤к≥ не мають печатки Ч нотар≥ально, юридичних ос≥б Ч печаткою юридичноњ особи.

ѕраво ≥н≥ц≥ативи внесенн¤ зм≥н ≥ доповнень до статуту мають:

Ч збори засновник≥в компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу;

Ч колег≥альний орган управл≥нн¤ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу;

Ч адм≥н≥страц≥¤ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу.

«м≥ни ≥ доповненн¤ до статуту затверджуютьс¤ загальними зборами компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу.

«м≥нений ≥ доповнений статут починаЇ д≥¤ти з моменту його реЇстрац≥њ у встановленому законодавством пор¤дку.

—татт¤ 15. –еЇстрац≥¤ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу

 омпан≥¤ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу вважаЇтьс¤ створеною ≥ набуваЇ прав юридичноњ особи з моменту њњ державноњ реЇстрац≥њ.

 омпан≥¤, ¤ка маЇ нам≥р використовувати в своњй д≥¤льност≥ принципи дистриб`юторства, реЇструЇтьс¤ органами державноњ влади ≥ управл≥нн¤ чи м≥сцевого самовр¤дуванн¤, ¤к компан≥¤ пр¤мих продаж, с≥тьового чи багатор≥вневого маркетингу.

якщо дл¤ д≥¤льност≥, вказаноњ в статут≥, компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу передбачено законодавством ”крањни л≥цензуванн¤ такоњ д≥¤льност≥, то така л≥ценз≥¤ повинна бути отримана на прот¤з≥ м≥с¤ц¤ з моменту реЇстрац≥њ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу.

якщо дл¤ д≥¤льност≥ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу передбачено просуванн¤ на ринок ”крањни товар≥в, ¤к≥ не пройшли сертиф≥кац≥ю, то необх≥дна сертиф≥кац≥¤ проводитьс¤ до моменту реЇстрац≥њ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу.

ѕродукт, що не пройшов сертиф≥кац≥ю в≥дпов≥дно до чинного законодавства ”крањни, ≥ ¤кий компан≥¤ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу продовжуЇ просувати на ринку ”крањни, п≥дл¤гаЇ вилученню з≥ склад≥в компан≥њ, а також з приватних склад≥в дистриб`ютор≥в.

” випадку ви¤вленн¤ факту, що компан≥¤ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу просувала на ринку ”крањни несертиф≥ковану продукц≥ю, вона повинна вилучити у своњх дистриб`ютор≥в всю ран≥ше продану њм продукц≥ю з поверненн¤м дистриб`юторам сплачених за продукц≥ю кошт≥в.

 омпан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу, зареЇстрован≥ та незареЇстрован≥ у встановленому чинним законодавством пор¤дку, представництва (ф≥л≥њ) цих компан≥й, що мають статус юридичноњ особи в м≥с¤чний терм≥н з моменту прийн¤тт¤ цього «акону проход¤ть в≥дпов≥дно реЇстрац≥ю та перереЇстрац≥ю в органах державноњ влади ¤к с≥тьов≥ компан≥њ.

—татт¤ 16. ѕредставництва та ф≥л≥њ компан≥й пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу

 омпан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу мають право створювати на територ≥њ ”крањни та за њњ межами представництва та ф≥л≥њ в≥дпов≥дно до чинного законодавства ”крањни.

—татт¤ 17. ‘≥л≥њ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу

‘≥л≥¤ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу Ї частиною компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу, ¤ка маЇ окреме м≥сцезнаходженн¤ ≥ власну адм≥н≥страц≥ю. ‘≥л≥¤ Ї юридичною особою ≥ д≥Ї в≥д ≥мен≥ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу, зг≥дно з статутом компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу ≥ наданих прав кер≥внику ф≥л≥њ, ¤к≥ повинн≥ бути вказан≥ у статут≥ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу.  ≥льк≥сть ф≥л≥й компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу не обмежуЇтьс¤.

‘≥л≥¤ може мати власний рахунок у банку.

ћайно ф≥л≥њ враховуЇтьс¤ у ф≥нансовому обл≥ку компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу, а також окремо у ф≥нансовому обл≥ку ф≥л≥њ.

‘≥л≥¤, ¤к юридична особа, реЇструЇтьс¤ ≥ зн≥маЇтьс¤ з обл≥ку у пор¤дку, встановленому законодавством ”крањни.

—татт¤ 18. јсоц≥ац≥њ компан≥й пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу

 омпан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу можуть створювати асоц≥ац≥ компан≥й пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу.

ƒ≥¤льн≥сть асоц≥ац≥й компан≥й пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу регулюЇтьс¤ цим «аконом та ≥ншими законодавчими актами ”крањни.

–ќ«ƒ≤Ћ IV. ƒ≤яЋ№Ќ≤—“№  ќћѕјЌ≤… ѕ–яћ»’ ѕ–ќƒј∆, —≤“№ќ¬ќ√ќ “ј Ѕј√ј“ќ–≤¬Ќ≈¬ќ√ќ ћј– ≈“»Ќ√”

—татт¤ 19. ќргани управл≥нн¤ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу

ќрганами управл≥нн¤ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу Ї загальн≥ збори учасник≥в (власник≥в) ≥ адм≥н≥страц≥¤. –≥шенн¤м збор≥в засновник≥в компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу можуть бути створенн≥ колег≥альн≥ органи управл≥нн¤ (рада, правл≥нн¤, дирекц≥¤ та ≥нш≥).

—татт¤ 20. «агальн≥ збори учасник≥в (власник≥в) компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу

«агальн≥ збори учасник≥в (власник≥в) компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу Ї вищим органом управл≥нн¤.

ѕраво вир≥шального голосу на цих зборах мають засновники, учасники (власники). якщо засновником компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу Ї одна особа, то його письмов≥ р≥шенн¤ прир≥внюютьс¤ до р≥шень загальних збор≥в учасник≥в (власник≥в) компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу.

«агальн≥ збори учасник≥в (власник≥в) вважаютьс¤ повноважними, ¤кщо на них присутн≥ вс≥ учасники (власники) або њх представники.

«бори учасник≥в (власник≥в) компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу мають право:

Ч приймати статут;

Ч вносити зм≥ни ≥ доповненн¤ до статуту;

Ч встановлювати обов`¤зков≥ завданн¤ д≥¤льност≥;

Ч встановлювати ц≥ни ≥ тарифи на послуги, роботи, продукц≥ю ≥ правила њх встановленн¤, ¤кщо це не встановлено ≥ншими законодавчими та нормативними актами;

Ч призначати ≥ зв≥льн¤ти кер≥вника адм≥н≥страц≥њ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу та встановлювати розм≥р його зароб≥тноњ плати;

Ч встановлювати розм≥р зароб≥тноњ плати членам ≥ рев≥зору колег≥ального органу управл≥нн¤ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу;

Ч контролювати ф≥нансово-господарську д≥¤льн≥сть колег≥ального органу управл≥нн¤ чи адм≥н≥страц≥њ;

Ч затверджувати р≥чний ф≥нансовий зв≥т;

Ч створювати ф≥л≥њ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу;

Ч приймати р≥шенн¤ про реорган≥зац≥ю чи л≥кв≥дац≥ю компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу.

„ергов≥ загальн≥ збори учасник≥в (власник≥в) компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу адм≥н≥страц≥¤ зобов`¤зана скликати щор≥чно прот¤гом трьох м≥с¤ц≥в п≥сл¤ зак≥нченн¤ ф≥нансово-господарського року.

«агальн≥ збори учасник≥в (власник≥в) компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу можуть бути скликан≥ за р≥шенн¤м суду, ¤кщо воно не були скликан≥ у пор¤дку, встановленому цим «аконом ≥ статутом компан≥њ, ≥ з цього приводу до суду звернулис¤ учасник, кер≥вник адм≥н≥страц≥њ, рев≥зор, аудитор компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу або ≥нша зац≥кавлена особа.

—татт¤ 21. јдм≥н≥страц≥¤ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу

ќперативну роботу компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу орган≥зовуЇ ≥ виконуЇ адм≥н≥страц≥¤.

” своњй д≥¤льност≥ адм≥н≥страц≥¤ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу зобов`¤зана дотримуватис¤ чинного законодавства, вимог статуту та р≥шень кер≥вника компан≥њ.

ƒл¤ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу обов`¤зковим Ї посади кер≥вника адм≥н≥страц≥њ та головного бухгалтера. ÷≥ обов`¤зки не може виконувати одна ≥ та ж особа, або особи, що перебувають у пр¤мих родинних чи подружн≥х зв`¤зках (батьки, брати, сестри, батьки ≥ д≥ти подружж¤). ‘ункц≥њ головного бухгалтера зг≥дно з договором може виконувати юридична особа.

 ер≥вник адм≥н≥страц≥њ встановлюЇ перел≥к штатних посад працюючих, а також приймаЇ њх ≥ зв≥льн¤Ї.

 омпетенц≥¤ кер≥вника адм≥н≥стац≥њ встановлюЇтьс¤ статутом компан≥њ.

—татт¤ 22.  олег≥альн≥ органи управл≥нн¤ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу

 олег≥альн≥ органи управл≥нн¤ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу (рада, правл≥нн¤, дирекц≥¤ та ≥нш≥) створюютьс¤ р≥шенн¤м збор≥в засновник≥в компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу.

 ≥льк≥сть член≥в колег≥ального органу управл≥нн¤, њх обов`¤зки, права, в≥дпов≥дальн≥сть, пор¤док вибор≥в ≥ в≥дкликанн¤, зароб≥тна плата встановлюютьс¤ зборами засновник≥в компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу.

—татт¤ 23.  онтроль ф≥нансовоњ д≥¤льност≥ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу

ѕор¤док внутр≥шнього контролю ф≥нансовоњ д≥¤льност≥ колег≥альними органами управл≥нн¤ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу встановлюЇтьс¤ статутом компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу.

ќргани державноњ влади ≥ управл≥нн¤, органи м≥сцевого самовр¤дуванн¤ зд≥йснюють контроль за д≥¤льн≥стю компан≥њ у пор¤дку, передбаченому чинним законодавством. јдм≥н≥страц≥¤ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу зобов`¤зана надавати представникам орган≥в, що зд≥йснюють передбачений законодавством контроль, необх≥дн≥ дл¤ проведенн¤ такого контролю документи.

—татт¤ 24. ћайно компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу, його утворенн¤ ≥ використанн¤

ƒжерелами формуванн¤ майна компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу можуть бути:

1) грошов≥ та майнов≥ внески учасник≥в (власник≥в) компан≥й пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу;

2) прибуток, отриманий за реал≥зац≥ю товар≥в, послуг;

3) грошов≥ та майнов≥ внески, отриман≥ у форм≥ благочинност≥, допомоги, подарунку, запов≥ту;

4) ≥нш≥ джерела, не заборонен≥ законодавством ”крањни.

 омпан≥¤м пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу, незалежно в≥д назви (асоц≥ац≥¤, клуб, об`Їднанн¤, фонд тощо) заборон¤Їтьс¤ збирати кошти дистриб`ютор≥в ¤к вступн≥ (членськ≥, клубн≥ тощо) внески.

√рошов≥ та майнов≥ внески, отриман≥ у форм≥ благочинност≥, допомоги, запов≥ту, компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу використовують за вказ≥вкою тих ос≥б, ¤к≥ њх надали, дл¤ д≥¤льност≥ передбаченоњ статутом.

 омпан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу може продати, передати, здати в оренду майно, а також передати його з метою виконанн¤ зобов`¤зань ≥ншим суб`Їктам, використовувати ¤к гарант≥ю (заставу) дл¤ виконанн¤ зобов`¤зань ≥ншим суб`Їктом, т≥льки на п≥дстав≥ р≥шенн¤ загальних збор≥в учасник≥в (власник≥в) компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу. ѕор¤док прийн¤тт¤ таких р≥шень з передбаченн¤м правил голосуванн¤ та права голосу учасника (власника) обов`¤зково вказуЇтьс¤ у статут≥ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу.

¬нески учасник≥в (власник≥в) утворюють кап≥тал учасник≥в (власник≥в) компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу, а учаснику (власнику) видаЇтьс¤ документ, що п≥дтверджуЇ його частину кап≥талу.

 ап≥тал учасник≥в (власник≥в) може зб≥льшуватис¤ т≥льки за рахунок додаткових внеск≥в або переоц≥нки майна компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу.  ап≥тал учасник≥в ≥з-за переоц≥нки майна компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу зб≥льшуЇтьс¤ чи зменшуЇтьс¤ пропорц≥йно до на¤вного кап≥талу компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу, а зб≥льшенн¤ чи зменшенн¤ кап≥талу учасник≥в (власник≥в) розпод≥л¤Їтьс¤ пропорц≥йно до частин кап≥талу учасник≥в.

ѕрибуток, отриманий компан≥Їю пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу в≥д продажу матер≥альних ц≥нностей, використуваЇтьс¤ у пор¤дку, передбаченому чинним законодавством ”крањни та в≥дпов≥дно до р≥шенн¤ загальних збор≥в компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу.

–ќ«ƒ≤Ћ V. ѕќ–яƒќ  «јЋ”„≈ЌЌя,ќ–√јЌ≤«ј÷≤я ѕ–ј÷≤ “ј «¬≤Ћ№Ќ≈ЌЌя ƒ»—“–»Ѕ`ё“ќ–ј  ќћѕјЌ≤ѓ

—татт¤ 25. ѕринципи в≥дносин м≥ж дистриб`ютором та компан≥Їю

¬≥дносини, що виникають м≥ж дистриб`ютором та компан≥Їю (резидентом чи нерезидентом), ¤ка використовуЇ принципи пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу незалежно в≥д назви (асоц≥ац≥¤, клуб, об`Їднанн¤, товариство, фонд тощо) та форм власност≥ повинн≥ базуватис¤ на принципах р≥вноправ`¤ та партнерства ≥ бути направлен≥ ¤к на зростанн¤ прибутку п≥дприЇмства, так ≥ на зростанн¤ матер≥ального добробуту дистриб`ютора.

—татт¤ 26. «алученн¤ дистриб`ютора

«алученн¤ дистриб`ютора до компан≥њ, ¤к≥ використовують принципи пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу в≥дбуваЇтьс¤ п≥сл¤ проведенн¤ сп≥вбес≥ди або конкурсного в≥дбору.

« дистриб`ютором укладаЇтьс¤ трудовий догов≥р (контракт, догов≥р та ≥нше). ќформленн¤ трудовоњ угоди (контракту, договору та ≥нше), занесенн¤ даних по дистриб`ютору в базу даних компан≥њ проводитьс¤ за кошти компан≥њ. ѕ≥сл¤ укладенн¤ трудового договору дистриб`ютор приступаЇ до своњх трудових обов`¤зк≥в.

Cтатт¤ 27. ќрган≥зац≥¤ прац≥ дистриб`ютора

ќрган≥зац≥¤ прац≥ дистриб`ютора покладаЇтьс¤ на роботодавц¤ Ч компан≥ю, ¤ка використовують принципи пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу.

” раз≥ в≥дсутност≥ досв≥ду у прац≥вника, компан≥¤ зобов`¤зана за св≥й рахунок проводити навчальн≥ курси (школи, сем≥нари, конференц≥њ) та забезпечити дистриб`ютора необх≥дною дов≥дковою л≥тературою та ≥нформац≥Їю з орган≥зац≥њ д≥¤льност≥, ≥нформац≥ю про товари чи послуги.

—татт¤ 28. «в≥льненн¤ дистриб`ютора

“рудовий догов≥р м≥ж компан≥Їю та дистриб`ютором може бути роз≥рваний:

Ч у раз≥ зак≥нченн¤ терм≥ну д≥њ трудового договору;

Ч за порушенн¤ трудовоњ дисципл≥ни та етики;

Ч за невиконанн¤ розпор¤джень власника або адм≥н≥страц≥њ компан≥њ;

Ч у раз≥ порушенн¤ умов трудового договору з боку дистриб`ютора або компан≥њ;

Ч за власною ≥н≥ц≥ативою дистриб`ютора чи компан≥њ;

Ч у раз≥ в≥дсутност≥ закупок товар≥в та послуг на прот¤з≥ встановленого компан≥Їю терм≥ну;

Ч у раз≥ л≥кв≥дац≥њ компан≥њ.

” раз≥ зак≥нченн¤ (роз≥рванн¤) трудового договору м≥ж компан≥Їю та дистриб`ютором, компан≥¤ зобов`¤зана видати дистриб`ютору дов≥дку про розм≥р виплачених винагород та в≥драхувань у в≥дпов≥дн≥ фонди.

–ќ«ƒ≤Ћ VI. ѕ–ј¬ќ¬≤ƒЌќ—»Ќ» ћ≤∆ ƒ»—“–»Ѕ№ё“ќ–ќћ “ј  ќћѕјЌ≤™ё

—татт¤ 29. “рудовий догов≥р м≥ж дистриб`ютором та компан≥Їю

“рудовий догов≥р Ї юридичним документом з моменту його укладенн¤. ¬ трудовому договор≥ (контракт, догов≥р та ≥нше) повинно бути вказано:

Ч повну назву компан≥њ;

Ч юридичну адресу;

Ч призв≥ще, ≥м`¤, по-батьков≥ дистриб`ютора;

Ч юридичну та фактичну адресу дистриб`ютора;

Ч умови контракту;

Ч права компан≥њ та дистриб`ютора;

Ч обов`¤зки компан≥њ та дистриб`ютора;

Ч терм≥ни д≥њ трудового договору.

“рудовий догов≥р п≥дписують представник (кер≥вник чи дов≥рена особа) юридичноњ особи ≥ дистриб`ютор (ф≥зична особа). ѕ≥дписи зав≥р¤ютьс¤ печаткою компан≥Їю (роботодавцем).

√арант≥њ ≥ права трудового договору визначаютьс¤ та регулюютьс¤ цим «аконом,  одексом «акон≥в про працю ”крањни.

—татт¤ 30.  онтроль орган≥зац≥њ прац≥ дистриб`ютора компан≥њ

ѕор¤док внутр≥шнього контролю орган≥зац≥њ прац≥ встановлюЇтьс¤ адм≥н≥страц≥Їю компан≥њ, ¤ка використовуЇ принципи пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу.

ќргани державноњ влади ≥ управл≥нн¤, органи м≥сцевого самовр¤дуванн¤ в межах своЇњ компетенц≥њ зд≥йснюють контроль за дотриманн¤м цього «акону компан≥¤ми, ¤к≥ використовують принципи пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу.

—татт¤ 31. ¬ир≥шенн¤ сп≥рних питань м≥ж компан≥Їю (роботодавцем) та дистриб`ютором

якщо в процес≥ в≥дносин м≥ж компан≥Їю (роботодавцем) та прац≥вником виникають сп≥рн≥ питанн¤, то в таких випадках застосовуЇтьс¤ √лава XV "≤ндив≥дуальн≥ трудов≥ спори"  одексу «акон≥в про працю ”крањни.

—татт¤ 32. ѕрофес≥йн≥ сп≥лки у компан≥¤х, ¤к≥ використовують принципи пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу

ƒистриб`юторам компан≥њ, ¤ка використовуЇ принципи пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу у в≥дпов≥дност≥ з чинним законодавством ”крањни забезпечуЇтьс¤ право об`Їднанн¤ у профес≥йн≥ сп≥лки (профсп≥лки).

ѕрофсп≥лки дистриб`ютор≥в д≥ють у в≥дпов≥дност≥ з чинним законодавством ”крањни та статутом, ¤к≥й вони приймають ≥ не п≥дл¤гають реЇстрац≥њ в державних органах.

ѕрофсп≥лки дистриб`ютор≥в мають право:

Ч представл¤ти ≥нтереси дистриб`ютор≥в з метою вир≥шенн¤ питань розпод≥лу ≥ використанн¤ матер≥альних та ф≥нансових ресурс≥в;

Ч встановленн¤ умов та орган≥зац≥њ прац≥;

Ч контролювати виконанн¤ закон≥в про працю та ≥нш≥ передбачен≥ чинним законодавством ”крањни права.

–ќ«ƒ≤Ћ VII. –≈ќ–√јЌ≤«ј÷≤я ≤ Ћ≤ ¬≤ƒј÷≤я  ќћѕјЌ≤… ѕ–яћ»’ ѕ–ќƒј∆, —≤“№ќ¬ќ√ќ “ј Ѕј√ј“ќ–≤¬Ќ≈¬ќ√ќ ћј– ≈“»Ќ√”

—татт¤ 33. –еорган≥зац≥¤ компан≥й пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу

–еорган≥зац≥¤ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу Ч це зм≥на компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу ¤к юридичноњ особи без њњ л≥кв≥дац≥њ. ѕравонаступниками реорган≥зованноњ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу Ї заново створен≥ в процес≥ реорган≥зац≥њ компан≥њ ≥ т≥, що продовжують д≥¤льн≥сть п≥сл¤ реорган≥зац≥њ.

 омпан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу можуть бути реорган≥зован≥ наступними шл¤хами:

1) об`Їднанн¤м компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу;

2) под≥лом (роз`Їднанн¤м) компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу.

–еорган≥зувати компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу шл¤хом об`Їднанн¤ можна:

1) приЇднавши до компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу, ¤ка продовжуЇ свою д≥¤льн≥сть, ≥нш≥ (одну чи дек≥лька) компан≥й пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу, ¤к≥ припин¤ють свою д≥¤льн≥сть ¤к юридичн≥ особи;

2) ≥з компан≥й пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу, ¤к≥ зупин¤ють свою д≥¤льн≥сть ¤к юридичн≥ особи, створюЇтьс¤ нова компан≥¤ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу.

–еорган≥зувати компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу шл¤хом под≥лу (роз`Їднанн¤) можна:

1) под≥л¤ючи компан≥ю пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу, ¤ка припин¤Ї свою д≥¤льн≥сть, серед ≥нших компан≥й пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу, ¤к≥ продовжують свою д≥¤льн≥сть;

2) ≥з компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу, ¤ка припин¤Ї свою д≥¤льн≥сть, створюютьс¤ нов≥ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу;

3) ≥з компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу, ¤ка продовжуЇ свою д≥¤льн≥сть, в≥докремлюютьс¤ частини, ¤к≥ приЇднуютьс¤ до ≥нших компан≥й пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу або ≥з ¤ких створюютьс¤ нов≥ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу.

ƒл¤ реорган≥зац≥њ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу шл¤хом об`Їднанн¤ чи роз`Їднанн¤ (под≥лу на частини) готуЇтьс¤ проект, в ¤кому дл¤ кожноњ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу вказуЇтьс¤:

Ч назва;

Ч юридична адреса;

Ч ≥н≥ц≥атор реорган≥зац≥њ;

Ч обгрунтуванн¤ реорган≥зац≥њ;

Ч пор¤док ≥нвентар≥зац≥њ;

Ч оц≥нка майна;

Ч правонаступники;

Ч терм≥ни передач≥ майна та документац≥њ;

Ч права, що надаютьс¤ адм≥н≥стац≥њ та експертам компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу в процес≥ реорган≥зац≥њ;

Ч терм≥ни реорган≥зац≥њ.

–азом з проектом реорган≥зац≥њ повинн≥ бути п≥дготовлен≥ проекти статут≥в компан≥й пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу, ¤к≥ будуть ≥снувати п≥сл¤ реорган≥зац≥њ.

ѕроект реорган≥зац≥њ затверджують збори засновник≥в д≥ючих компан≥й пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу. «а р≥шенн¤м збор≥в засновник≥в, ¤к≥ затверджують проект реорган≥зац≥њ, можуть бути призначен≥ експерти дл¤ експертизи проекту. ≈ксперти мають право отримувати в≥д компан≥й пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу, що реорган≥зуЇтьс¤, будь-¤ку пов`¤зану з њх реорган≥зац≥Їю ≥нформац≥ю.

—татт¤ 34. Ћ≥кв≥дац≥¤ компан≥й пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу

ѕ≥дставою дл¤ л≥кв≥дац≥њ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу може бути:

1) наданн¤ товар≥в та послуг, не передбачених в установч≥й угод≥;

2) на прот¤з≥ двох м≥с¤ц≥в п≥сл¤ реЇстрац≥њ не було надано товару або послуги;

3) зак≥нченн¤ в≥дпов≥дно до статуту терм≥ну д≥¤льност≥ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу;

4) р≥шенн¤ збор≥в засновник≥в, прийн¤те у передбаченому статутом пор¤дку;

5) р≥шенн¤ суду про л≥кв≥дац≥ю компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу;

6) визнанн¤ њњ банкрутом.

ќрган, ¤кий прийн¤в р≥шенн¤ про л≥кв≥дац≥ю компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу, призначаЇ л≥кв≥дац≥йну ком≥с≥ю, встановлюЇ терм≥ни л≥кв≥дац≥њ, пор¤док ≥нвентар≥зац≥њ та передач≥ майна, зобов`¤заний в дес¤тиденний строк письмово пов≥домити про л≥кв≥дац≥ю своњх дистриб`ютор≥в. « дн¤ призначенн¤ л≥кв≥дац≥йноњ ком≥с≥њ збори засновник≥в компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу, колег≥альн≥ органи управл≥нн¤ ≥ адм≥н≥страц≥¤ втрачають своњ повноваженн¤, њх функц≥њ виконуЇ л≥кв≥дац≥йна ком≥с≥¤.

”часникам (власникам) компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу п≥сл¤ л≥кв≥дац≥њ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу та виплати њњ борг≥в може бути повернена т≥льки належна њм частина кап≥талу ≥з майна та кошт≥в, що залишилис¤.

—татт¤ 35. ѕовноваженн¤ л≥кв≥дац≥йноњ ком≥с≥њ компан≥й пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу

Ћ≥кв≥дац≥йна ком≥с≥¤ маЇ права ≥ обов`¤зки кер≥вника адм≥н≥страц≥њ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу. Ћ≥кв≥дац≥йна ком≥с≥¤ Ї оф≥ц≥йним представником компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу, ¤ка л≥кв≥дуЇтьс¤, в органах державноњ влади ≥ управл≥нн¤, м≥сцевого самовр¤дуванн¤, судах та ≥нших випадках, пов`¤заних з правов≥дносинами юридичних ≥ ф≥зичних ос≥б.

Ћ≥кв≥дац≥йна ком≥с≥¤ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу:

Ч складаЇ ф≥нансову зв≥тн≥сть (баланс л≥кв≥дац≥њ) станом на початок л≥кв≥дац≥њ компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу;

Ч проводить розрахунки з органами державноњ влади ≥ управл≥нн¤, м≥сцевого самовр¤дуванн¤, кредиторами, дистриб`юторами, ≥ншими орган≥зац≥¤ми в≥дпов≥дно до чинного законодавства;

Ч зак≥нчуЇ виконувати зобов`¤занн¤, ¤к≥ виникли внасл≥док завданих збитк≥в та за ран≥ше укладеними угодами компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу, а також укладаЇ нов≥ угоди в≥дпов≥дно до своЇњ компетенц≥њ;

Ч передаЇ частину майна, що залишилас¤, учасникам (власнику) компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу чи орган≥зац≥¤м, за вказ≥вкою органу, що прийн¤в р≥шенн¤ про л≥кв≥дац≥ю компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу;

Ч складаЇ акт про л≥кв≥дац≥ю компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу;

Ч л≥кв≥довану компан≥ю пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу зн≥маЇ з обл≥ку у пор¤дку, встановленному чинним законодавством ”крањни.

Ћ≥кв≥дац≥йна ком≥с≥¤ несе в≥дпов≥дальн≥сть перед компан≥Їю пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу ≥ трет≥ми особами за втрати, ¤к≥ виникли по його вин≥.

–ќ«ƒ≤Ћ VIII. ќѕќƒј“ ”¬јЌЌя  ќћѕјЌ≤… ѕ–яћ»’ ѕ–ќƒј∆, —≤“№ќ¬ќ√ќ “ј Ѕј√ј“ќ–≤¬Ќ≈¬ќ√ќ ћј– ≈“»Ќ√”

—татт¤ 36. ќподаткуванн¤

 омпан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу можуть бути визнан≥ суб`Їктами п≥дприЇмницькоњ д≥¤льност≥, а отже ≥ платниками податку з прибутку, отриманого у вигл¤д≥ кошт≥в чи майна, тому що отриманн¤ прибутку Ї основним видом д≥¤льност≥ компан≥й пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу.

 омпан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу сплачуЇ податки, збори в пенс≥йний фонд та фонд соц≥ального страхуванн¤ з сум особистих винагород (ком≥с≥йних) дистриб`ютор≥в (менеджер≥в, агент≥в, консультант≥в) компан≥њ.

ѕор¤док сплати податк≥в та збор≥в компан≥њ пр¤мих продаж, с≥тьового та багатор≥вневого маркетингу встановлюЇтьс¤ податковим законодавством ”крањни.

–ќ«ƒ≤Ћ ≤’. ѕ–» ≤Ќ÷≈¬≤ ѕќЋќ∆≈ЌЌя

1. ÷ей «акон набираЇ чинност≥ з дн¤ його опубл≥куванн¤.

2. ƒ≥¤ цього «акону поширюЇтьс¤ на правов≥дносини, ¤к≥ виникли п≥сл¤ набутт¤ чинност≥ цим «аконом.

3.  аб≥нету ћ≥н≥стр≥в ”крањни:

Ч подати на розгл¤д ¬ерховноњ –ади ”крањни прот¤гом трьох м≥с¤ц≥в з дн¤ прийн¤тт¤ «акону пропозиц≥њ щодо внесенн¤ зм≥н до закон≥в ”крањни, що випливають з цього «акону;

Ч привести своњ нормативно-правов≥ акти у в≥дпов≥дн≥сть з цим «аконом;

Ч прийн¤ти ≥нш≥ р≥шенн¤, що випливають з цього «акону;

Ч забезпечити перегл¤д м≥н≥стерствами та ≥ншими центральними органами виконавчоњ влади ”крањни њх нормативно-правових акт≥в ≥ скасуванн¤ тих акт≥в, що суперечать цьому «акону.

 
     

Home